tisdag, oktober 24, 2006

Har börjat skola in två killar på dagis. Två lyckliga killar som äntligen får börja verkar det som på deras sätt att reagera på att få vara där och leka. Leslie är en suverän fröken som alla barn och föräldrar älskar, så är det! Ska försöka komma ihåg att ta kameran med i morgon och ta några bilder.

Idag har jag varit och inspekterat Katarinas superfina hus! Så mysigt och det kommer bli så bra när området börjar formas och alla får till lite trädgårdar. Spelade ingen roll att det spöregnade! Och Agnes, vilken tjej, strålande glad och kramgo, en sån bebis som får det att väckas tankar om att en bebis till kanske...

Sen ska vi inte tala om leksaken Katta hade liggande på köksbordet när jag kom in... en råååsa qk, en sån som alla tjejer med minsta pysselintresse borde ha *nickar*!!! Står nu högt upp på min önskelista. Hittade en för 695:-, bara att skicka mig ett mail (nenny_ann@hotmail.com) om det är så att någon känner för att köpa den till mig så berättar jag vart :)!

Annars vad händer, jo julhänglarna är på g tydligen. Finns tjuvkik lite överallt nu och de är söta. Kanske de dyker upp torsdag-fredag i brevlådan, och jag har inte ez-foam hemma. Har tänkt köpa det nästa helg på mässan. Nu ska jag sova, imorgon är det uppsamlingstenta och tentaplugg inför tentan på fredag.

Inga kommentarer: