torsdag, januari 28, 2010

När jag var liten var det spännande att hyra film. Nu finns det ju barntv dygnet runt så det är något mina barn aldrig varit med om. Bestämde mig därför för att sätta dem i soffan efter middagen ikväll och hyra en film till dem på Sf Anytime. Det gick hur bra som helst och de ser nu Scooby-doo The mystery begins. Perfekt innan de ska sova.

Jag gick hem vid lunch idag. Mådde inte bra alls. Åt yoghurt till frukost, jag äter aldrig sånt i vanliga fall och det ska jag tydligen fortsätta med. Ont i magen så jag bara dog. Inte för att jag vet om det berodde på yoggan men vad ska jag annars skylla på. Kom hem, pratade ett par ord med Tobbe och dog sedan i soffan med filt, täcke, fleecetröja och innetofflor på mig, mössa på huvudet. Sov två timmar, helt borta. Nu mår jag bättre, tror jag.

Inga kommentarer: