onsdag, december 09, 2009

Nu har jag klicketiklickat hem en ny mobiltelefon till mig. På tiden att jag lämnar över den jag lånat till den rätta ägarinnan, det är nämligen thillans mobil jag haft ett bra tag nu. Jag har svårt att släppa det märke jag haft de senast mobilerna, nämligen Sony Ericsson, W995 blev det.

Var en sväng till Ikea idag och köpte en ugnsplåt. Den är för liten för ugnen men det funkar ju ändå eftersom man får ställa plåten på gallret som nån smart person skrev i sin blogg. Jag hade nog bara tänkt att det inte funkar och lagt ner projektet. Nu är jag redo för helgens bakande, om jag mår bra...

Hörde att en kollega, Inger L, inte mått så bra ett tag och vill här skicka henne en varm kram och en tanke. Jag hoppas du är på bättringsväg och orkar sitta vid datorn en stund för att uppdatera dig på min blogg :)!

Inga kommentarer: