lördag, december 26, 2009

Jag fick massa fina julklappar! Örhängen, halsband, böcker, blixt till kameran och Melody Gardot - så underbar att slapplyssna på! Ljus, ljusstakar, choklad, örtkruka, set från Body shop, tvål som luktar mmm godis, manikyrset osv. Nu längtar jag bara efter att slänga mig på sängen med en ny bok och choklad, men inte riktigt än. Jag jobbar nämligen på att komma på bästa knepet för att inte gå upp i vikt i julhelgen så därför testar vi kräksjukevarianten i år och visst minus 2 kilo ;). Juldagen kom och gick och den styrker vi ett svart streck över och glömmer. Idag är en bättre dag om än inte helt bra än. Barnen vill testa alla nya saker och vi hinner/orkar inte riktigt med i deras tempo. Just nu är de dock nöjda, sitter och ser Ice Age 3 i thillans rum. Hoppas vi kan dra igång Sing star om en stund. Jag vill sjunga Disney! Ikväll blir det Stjärnorna på slottet!!!

Inga kommentarer: