onsdag, december 02, 2009

Här kommer årets önskelista. Bara att skriva ut och ta med sig när du ska köpa julklappar till mig (inte om utan när)!
  • fotoramar, roliga sådana i allt från 4x5 upp till 13x18 cm, lite udda grejer liksom
  • smycken från björg, och allt man kan köpa på smycka där finns det inga fula saker
  • marimekkoskålar i olika storlekar och färger
  • hylla i ek att hänga på väggen i hallen, finns på Stahlands, den är jättesnygg och praktisk, jaha den behöver jag! fast kanske man slår huvudet i den om den hänger där jag tänkt men nähä det spelar inte så stor roll jag behöver den i alla fall.
  • Hello Kitty backspegelmuff
  • saker från Body shop, typ vad som helst
  • objektiv till kameran :)
  • blixt till kameran :):)
  • snygga saker att hänga på väggarna här hemma, typ saker från inredningsbutiken en bit från mitt kontor i väsby centrum
  • coola saker som åhlens säljer, de överraskar ibland med riktigt läckra saker

Vilken perfekt önskelista jag fick ihop, den ska tobbe få!

2 kommentarer:

Mitt i Fågelsången sa...

Hej, och tack för din kommentar häromdagen när jag frågade vilka ni var, ni som läser mina tankar och funderingar!

Hoppas du får några av grejorna på listan!!

Jag har i princip bara en önskan för julen - att hitta mig ett litet hus.. Snart kommer iaf vårt hus ut till försäljning. Känns vemodigt!

Nenny sa...

Jag förstår din önskan. Boendet är tryggheten för familjen och vetskapen om att barnen har vänner omkring sig, en skola där allt funkar är så viktigt! Håller alla tummar för att det perfekta huset dyker upp!