söndag, december 13, 2009

I eftermiddag kom det lite snö och att släppa ut barnen var som att släppa en häst i hagen på våren. Lycka, pladder och önskan om julafton. Två fina snögubbar blev det på den lilla snö vi fick ihop, med mössa, näsa och vantar.
Rosa/bruna kakor har jag åstadkommit. Choklad i botten och det ovanpå smakar pepparmint. Riktigt goda!
Hus från baksidan. Lite mysbelysning i fönstren. Imorgon ska vi se om jag kan få upp den blå belysningen jag köpte idag.
Katt på jakt!
Katt fångar stackars Felix som av någon anledning ligger på golvet.
Mycket nöjd katt efteråt!
Killarna är också nöjda med sin dag. Kalas hos en dagiskompis. Jag, tobbe och thillan passade på att shoppa julklappar på Stinsen. Det går framåt!
Bakade drömmar igår. Vackra drömmar som smakar sött och innehåller önskningar om goda tider! På bilden dock bara en halv dröm, den andra halvan håller jag för mig själv...

Inga kommentarer: