torsdag, juli 23, 2009

Nya HM katalogen har kommit och jag tittar inte på kläder längre, jag tittar på deras hembilaga. Denna löpare och dessa tabletter är underbara. Blir inspirerade att bjuda till höstliga middagar av bilden.
Detta överkast kan jag och Tobbe enas om. Tyvärr inte det gammelrosa nedan...

Tvättpåse på dörren på toan nere ska bli höstens giv. Kanske det funkar, jag är så trött på tvättberget i trappen som jag förväntas bära upp och tvätta och bära ner. Då kan man i alla fall försöka dölja tvätten även om jag ff kommer få göra jobbet.
Och nya badlakan behövs. I den grå nyansen (och kanske två rosa också).
En matta i köket, antingen en jätte under bordet eller en lååång i gången mot köket.
Dessa plädar talar till mig. De behövs i min soffa och min säng och säkert någon mer stans.
Nallen...

Håller på med operation övertalning. Thillans säng ska bytas ut och jag tycker att hon ska ha den här som enkelt kan bli en dubbelsäng när det kommer gäster. Då kan ju hon låna ut sitt rum *nickar*.

4 kommentarer:

Anna-Lena sa...

AHa, den kan bli en säng för två.
Kanske något för mina killar.
Vill inte ha en våningssäng.
Var det H&M som har den med?
Vad kostar den?

Nenny sa...

Sängen är från Ikea och kostar ett par tusen, du får surfa dit och kolla.

Anna-Lena sa...

Okej, tack.
Har ni tid och lust att komma över någon dag?
En eftermiddag för fika kanske?

Nenny sa...

Japp det kan vi göra, får bestämma närmre efter vi varit i Kalmar. Men det var så länge sen vi sågs så det ser jag fram emot :)! Kram på dig!