måndag, juli 13, 2009

Jag är övertygad om att mina nyblivna fyraåringar har njutit av sin dag.
Och storasystern fick paket hon med!
Dagens ojsan, när Felix öppnar sin sparkcykel och tittar ner i paket, glädjestrålande utbrister han:
-Den är rosa, den är så fin!
Jag lovar, jag hade ingen aning om att den fanns i andra färger än blå och att jag hade lyckats ta en av varje.
Simon, 4 år!
Med ny hatt på huvudet.
Och ny bil att leka med.
Pruttkuddar från kusinerna fick dem att skratta gott en lång stund.
Felix, 4 år!
Kusinfamiljen.
Och även här en ny hatt.
Avslutar med bild på mina fynd igår. Från Cult design, Lovisa Persson, som jag jobbat med och Tobbe gått i samma klass som i ett år. Hon ville gärna syssla med design och verkar ju ha lyckats.

1 kommentar:

Anna-Lena sa...

Ett stort grattis till killarna.