fredag, juli 17, 2009

Låt jag gillar just nu.

Stan var trevlig, mycket folk, mycket sommarkänsla. Stora glassar fick alla som ville ha eller dricka om man hellre ville. Ett besök i bokaffären, vad är en semester utan något att läsa. Min bättre hälft som saknade, inte jag, jag har massor.

Åkte hem på E4:an i eftermiddags, från Solna där jag levererat Tobbe på BMW för hämtning av mc. Det var jag och ett fåtal andra bilar som gled fram i sakta mak, hela tiden passerade av polismotorcyklar i ytterfilen. Såg när jag passerade påfarter att det stod motorcyklar och stoppade trafiken hela vägen så inga nya bilar tillkom. Så lugnt och skönt som trafiken flöt har jag sällan upplevt. Tur också som inte blev stoppad på påfarten. Hade på vägen dit mött en eskort ut till Arlanda, var något EU-möte eller nått sånt tror jag så det är klart att viktiga personer ska åka säkert ut till flyget. Tar gärna poliseskort varje gång jag ska ut och köra!!!

Inga kommentarer: