lördag, juli 18, 2009

Här kommer dagens bildskörd. Simon som ser helt normal ut. Det är inte lätt att fota fyraåringar!!!
Hade gäster till lunch idag. Grillad korv med tillbehör blev det och mintchokladkladdkaka.
Rosie och Tobbe.
Eftersom Sanna så gärna vill se bilder på klänningarna så kommer det här. Jag har fotat mig själv i spegeln utan blixt, inte så lyckat resultat, men motivet är ju inte heller så lyckat så skit samma :)! Orkade inte dra på mig den här ovan så den får räcka med att visa på galge.
Felix, visst är han lite rufsig i håret. Kanske snart läge för en klippning, eller inte!
Men med tanke på hur fadern ser ut, orakad och långhårig så får väl barnen se ut som det gör!
Försöker fota killarna tillsammans. Tog säkert tjugo bilder...

Men den här ser ju nästan okej ut, Simon lite sur, Felix lite väl glad.

3 kommentarer:

Sanna sa...

För min skull? Vad snällt! =) Och mycket fint (motiv såväl som klänning)! Den blå-rutiga är min favvo! =) Hur låååååångt är det kvar (tills du kommer tillbaka till jobbet) egentligen? Vi saknar dig!

Nenny sa...

Så snällt av dig, både att tycka om mina klänningar och att sakna mig! Och att skriva Vi saknar dig, är det du och eh ja vem?! Det är bara fyra veckor till nu *asg*! Du måste rapportera om festen imorgon, litar på att du går runt och förhör _alla_!

Anna-Lena sa...

Så söta killar du har.
Ser såååå busiga ut.
Ja, du är söt med. :)