söndag, april 12, 2009

Vilket arbete jag har gjort med täppan idag! Jag är helt slut i kroppen men mycket nöjd. Både fram och baksida är i hyfsat skick nu. Imorgon beroende på vädret vill jag kanske köpa lite saker för att pyssla det fint.

Jag skriker när jag ser maskar, larver och spindlar, jag hatar alla sniglar, annars har det gått rätt bra, stora handskar på händerna och sen är det bara att sätta igång...

En son har nog fattat det där med att sluta med blöja nu. Han gör både 1 och 2 på toaletten och sover utan blöja på natten!

1 kommentar:

Mamma R sa...

Men, men, den andra sonen då? Jag hade förstått det som att de var "rumsrena" båda två sedan en tid tillbaka. Då hade jag fattat fel.
Till sommaren ska vi göra ett förök att få vår lillkille "rumsren". Ska bli skönt om det går att slippa dessa blöjor...