onsdag, april 15, 2009

P-böter är så jävla onödigt! Nog sagt om det...

Idag har jag shoppat mig genom dagen, en orkidé på K-rauta där jag egentligen skulle köpt annat men inte fick någon inspiration. Mellanhandling på Willys(alltså inte storhandling), måste ju också anpassa mig efter finanskrisen och då är det väl perfekt att handla i en billig affär! Apoteket fick ett par hundra av mig för att dottern ska överleva pollensäsongen. Sen var vi hemma och åt lunch. Efter det vidare till den stora leksaksaffären där vi köpte mer sand till sandlådan och på Plantagen blev det penseer(stavas hur?). På hemvägen kom jag på att min mellanhandling nog borde varit en storhandling och det blev ett Coopbesök där jag fick med mig jord och stödhjul, hushållspapper, våtservetter och salt. Nödvändigheter här i livet. Hemma var det 100 kilo sandlådesand som skulle på plats, två cyklar som behövde luft i däcken och stödhjul monterade. Sen var det lyckliga smågrabbar som susade fram fortare än vinden(snälla grannar kör försiktigt).
Imorgon är det läkarbesök för moi som står på schemat, ja och jobb förståss. Har skrivit en lång lista på alla krämpor jag har så nu återstår bara att se om jag är hypokondriker eller sjuk :)!

2 kommentarer:

Mamma J sa...

Håller tummarna för att du är hypokondriker!

Anonym sa...

Håller med Mamma J, det räcker med att jag är sjuk!
Fika på söndag?

Kramar
Katarina