onsdag, april 08, 2009

Har varit hos barnens härliga kusiner ikväll. Lillskiten på ca året är jättego! Han käkar kebab och klubba som han aldrig gjort annat. Rätt kul det där med hur man släpper alla måsten med andra barnet. Deras storskit verkade nöjd med födelsedagspresenterna, Turtlesfilmer, och tittade på den ena direkt.

Och så dagens värsta, det har regnat idag. Jag har redan hunnit vänja mig vid sol och värme och så regnar det!!! Besökte Plantagen och fick ett riktigt sug efter att börja pyssla ute, men det går väl över.

Min mor har två fina katter, innekatter, så jag stänger in dem i ett rum på andra våningen för att barnen ska kunna springa ut och in som de vill dagtid. Det skumma är att när vi kom hem från affären idag och smällde upp dörren, kom två katter och mötte oss. Ikväll när vi var iväg stängde jag även dörren till trappen för att vi inte skulle råka släppa ut dem och visst hade de lyckats öppna dörren igen. Hur fasen gör de???

1 kommentar:

Mamma R sa...

De hoppar antagligen på handtaget! Så gjorde vår innekatt, Tusse, när jag var barn. En skum teknik, men det verkar som att flera katter än man tror kan den.

Glad skärtorsdag!! Se upp för flygande påskkärringar på väg till Blåkulla!