onsdag, november 29, 2006

Tre jobbdagar avklarade, två kvar! Sen Är Det Helg Igen!!!


Jobbet är toppen vissa dagar och botten andra. Det är kul att jobba igen, det är jobbigt att jobba igen och framför allt det betyder så mycket vart man jobbar. Det kontoret jag är på just nu är supertoppen och jag får verkligen lära mig saker och ta för mig vilket jag inte är så bra på. De pushar och berömmer, men tjatar också vilket behövs. Jag lyssnar, lär och tar in, rör till saker och blir sur och ledsen men samtidigt lär jag mig hela tiden...

Har precis läst ett så sant inlägg i Universums tråkigaste blogg, Rex har svar på det mesta och avslöjar hur det står till i männens hjärna. En länk dit kommer här Universums tråkigaste blogg.

Det är skönt att lämna på dagis när man ser så väl att de små trivs. S och F hoppade ur vagnen idag och sprang rakt in i Leslies famn. Där var de kvar ända till jag gick. Glada, nöjda och så goa!

Hann med ett besök hos vc innan jobbet också för bt-koll. Nu verkar det som medicinen ger verkan men övertrycket börjar ev bli för lågt, vad gör man då doktor Rosie? Kan man känna av för lågt övertryck? Vad har betablockerare för biverkningar om det finns sådana(och heter det betablock...)? Ja, jag mår rätt bra i alla fall. Känner i hela kroppen att något händer när jag tar medicinen så något rätt är det väl!

Nu ska det nanas bänge!

Inga kommentarer: