söndag, november 12, 2006

Jag är hes, kan bara kraxa fram det jag vill. Och vi har besök, då behöver man prata i alla fall... men jag behöver min röst i morgon när det är jobb igen. Ja, jag ska jobba i morgon! Tanken var ju liksom lediga måndagar men sen blev det ett uppdrag på en månad i Upplands väsby ledigt och det på heltid och jämför jag fördelar och nackdelar med att åka till Farsta eller någon annanstans söder om stan med att jobba heltid ett par veckor i väsby så tar jag helt klart det sista.

Det är kul att jobba när man känner att man greppar situationen, men ibland känns det bara som jag vill ge upp och åka hem. Ska bli så skönt att känna att mer och mer kommer åter så jobbet flyter smidigt igen! Alla barnen har det bra på dagis så den biten kan jag släppa och T hämtar och det verkar funka. I fredags var hela högen hemma då första förkylningen slagit till :).

Nu väntar jag på god mat från Kista. Mexburgare med klyftpotatis, mmmm gott. De kommer väl kanske om en timme eller så!

Inga kommentarer: