tisdag, november 07, 2006

Min första arbetsdag på 1 år och 8 månader är avklarad! Och det gick rätt bra. Men så fick jag komma till ett kontor där jag känner mig hemma och träffa de gamla vanliga kunderna! Fick till och med blommor av en kund som tack för hjälpen, men egentligen gjorde inte jag så mycket, det var Erica som rattade runt ärendet. Glad blev jag i alla fall, sämre start kan man ha.


Fattar bara inte hur vi ska klara av jäktet och stressen för att försöka komma i tid till dagis och jobb, hoppas det löser sig med tiden. Nu ska jag till ett annat kontor i två dagar och på fredag har jag ännu ingen aning om vart jag ska. Hoppas det blir i närheten..., vill inte in till stan.

Ligger i hårdträning för att kunna måla snyggt med distresser. Det går så där, men jag är nöjd. Och himla roligt är det!!! Visst är de söta de små Tildorna från Magnolia!


Nepp dags att krypa ner och sova så jag orkar ytterligare en dag i morgon!

1 kommentar:

Linda sa...

Grattis till en bra första jobbdag! :) Blommor och allt, det låter inte helt fel det.