fredag, november 17, 2006

Fredagen avklarad och helgen här! Fy vad jag varit trött och rörig idag!!! Men nu skiter vi i det och tar en lång härlig helg. Fick mail idag om att tentan verkligen är avklarad och att jag klarat kursen, känns så skönt att kunna packa undan böckerna för den här gången. 15 poäng totalt har jag skrapat ihop under den här föräldraledigheten och det känns helt okej.

Ett stort grattis till ett av världens nyaste underverk och till de stolta föräldrarna. A-L och C fick sin lille Emil idag med planerat snitt. En månad tidig och vägde mäktiga 3,3 kilo, 50 cm lång. Tänk om den grabben legat kvar tiden ut :)! Oh vad jag längtar till jag får se honom. Ska leverera bilstol och kläder till de stolta morföräldrarna imorgon så han kan fraktas hem om ett par dagar.

Önskar ork fanns till att se en film, men det är nog sängen som hägrar om en liten stund.

Inga kommentarer: