måndag, december 04, 2006

Jag undrar om jag är ensam om att gå in i min egen blogg och undra om den är uppdaterad...

Helgen är slut, vad fort det gick. Men vad skönt det varit med helg. Killarna och jag var ensamma, pappa och T var i T-håla hos farmor och farfar. Jag har hunnit promenera med vagnen, köpa julklapp, städa och rensa här hemma och då främst T:s rum som verkar behöva tömmas på en sopsäck med skräp varannan vecka :). Tvättmaskinen har fått jobba som bara den men nu är vi nog i mål för den här gången och soffan är åter vit. Mattan i vardagsrummet är även den rätt så ren, och ett par julkort har tillverkats. Som sagt var jag har haft en jättelugn och skön helg!!!

Bara två veckor kvar på mitt nuvarande uppdrag, känns så tråkigt för jag trivs verkligen bra där jag är nu. Och kunderna är helt okej de med. Sen är det väl dags att börja fara till Farsta igen... *pest*!

Nu ska killarna nattas så jag smiter härifrån för denna gång, och så kan jag klicka på min egen blogg och se att den faktiskt är uppdaterad *skratt*.

Inga kommentarer: