söndag, oktober 18, 2009

Nu ska jag gå och lägga mig, jag skjuter upp allt som kan göras imorgon till i övermorgon så blir det nog bra...

Tänk hur livet svänger sig i sina roligperioder och normalperioder, tråkigperioder och justingetallsperioder. Just nu känner jag att allt är en enda lång justingetallsperiod. Precis innan sommaren var det kul att gå till jobbet, kul att komma hem, saker att se fram emot. Men nu, nej, justingetalls liksom. Hur vänder man på det? Hur har jag gjort förut? Jo jag vet, men jag orkar inte. Längtar till julen, ljusen och värmen. Allt roligt pyssel. Men tänk om december bara blir en enda lång stressperiod med allt som ska hinnas med... *positiva tankar positiva tankar positiva tankar*. Nu tycker faktiskt jag att jag är liiite negativ :)! Och jag har ju faktiskt kul saker att se fram emot. Det mesta jobbiga lämnar jag till tobbe.

2 kommentarer:

Anna-Lena sa...

Du kanske kan börja med lite julsaker/pyssel i november redan?

boxtavskex sa...

Du kan se fram emot att träffa mig för en trevlig fika ;-) När ska vi verkställa den?