fredag, oktober 16, 2009

Då var det fredagskväll igen, fredagsmys och tacos. Jag är stupmätt men det tar vi ingen hänsyn till, de andra är hungriga. Min lunch idag intogs på Stallmästaregården.
Bara ett glas vin, ett stort sådant. Jag tror man kan få i typ en halv vinflaska eller så. Men man behöver ju inte ljuga på hälsoundersökningen när man uppger att man dricker nått glas i veckan...
Snäll och gosig kisse.
Underbar Simonmin. Det här är lyckligminen. Kolla in ögonen.
Mindre go kisse, här kan man tydligt se de där klorna som skapat mina snygga rivmärken. Just här håller hon på och dödar mitt hår.
Bloggtorkan håller på att gå över. Fotar allt för att komma på något att skriva om.
Som sagt, allt i alla vinklar.
Också en fin sonbild. Se tårarna på kinderna som inte ens torkat. Tacos runt munnen och chipskrydda på ögonlocket, säkert cola på överläppen också. Och ett stort, lyckligt leende.
Det här är pengaförfalskning. Tre tusenlappar gjorda av tre helt olika killar. De två översta är nog ett riktigt seriöst försök att skapa nya pengar till förskoleverksamheten, till och med laminerade. Den undre låter jag vara osagt hur den kom till och kvalitén på den...

3 kommentarer:

Anna-Lena sa...

Söta ni är. :)

Mamma R sa...

*skrattar gott* Ja du, ett glas vin i veckan... Motsvarande ca 1/2 flaska. Undrar hur många som kör med den taktiken för att slippa ljuga hos doktorn! ;-)

Kul med massor av bilder! Fortsätt så!!
Kram från soliga Karlstad!

Susanna sa...

Jag tycker du ska sätta in de där tusingarna så vi kommer ett steg närmre mot det kontantlösa samhället.