söndag, oktober 04, 2009

Höstäppel
Lördagsmys.
Simon hälsar på hästarna. Han vågar men inte jag. De är så stora.
Suttit och läst bok hela dagen. Får passa på när barnen har någon annan att tjata på...
Så här ser en farmor ut.
Tacoskväll hos farmor o farfar. Fast på lördagen blev det. Vi kom fram sent på fredagen och då ville vi har riktig pizza. Jag kan inte äta pizza i Stockholm, det smakar bara bläää. Men i Kalmar och T-håla, det är grejor det :)!
En farfar som kan klättra i träd har vi! Kämpar med att skaka ner äpplen så vi ska få med oss hem. Jag har nu i kväll bakat äppelpaj och fyriskaka.
-Hörru, jag vill också ha äpplen, flytta på dig!

2 kommentarer:

boxtavskexet sa...

Det finns en pizzaria på Söder som är jättegod och mycket omtyckt! När ska vi verkställa träffen du och jag och varsin pizza? =)

Nenny sa...

Ja det låter ju klart intressant, den här veckan är fullbokad, men kanske nästa?