onsdag, november 12, 2008

Sjuuukt, jag blir galen, stackars lilla fröken kom hem från kompis och handboll med feber. Men jag _kan_ inte och _får_ inte vara hemma i morgon. Har två inbokade kunder som jag bara måste få ta i lugn och ro annars lär jag mig aldrig. Och på fredag kommer besök från Kalmar så jag kan inte chans och skicka iväg henne i morgon heller för jag vill ha henne frisk på fredag ju... mummel mummel.

Det är ännu många timmar till i morgon bitti och under kan ske, kanske rent av fadren i huset kan övertalas att jobba hemma om jag mutar med något.

Dagen har varit allt annat än lugn, fast jag sov till klockan var nästan 10 och det var skönt. Sen har vi handlat och ätit hamburgare. Vi förstör en scanner varje gång vi är på Coop. Det är en av killarna som sköter den och på något sätt får han dem att sluta funka (nej han tappar inte dem i golvet). Jag kan rutinen nu och går till kundtjänst där de laddar över allt till en ny scanner som jag får gå ut och hämta. Men det vore kul att veta varför det blir som det blir.

Inga kommentarer: