fredag, november 28, 2008

Imorgon ska jag ha tacofest för fem vuxna och sju barn. Har lite att fixa inför det som handling av köttfärs och lite sallad och så. Tänkte mig en enkel kladdkaka med grädde till efterrätt. Gott och enkelt och massa lösgodis i en stor skål. Både köttfärs och kyckling, hårda och mjuka skal, grönsaker så det svämmar över och såser.

Lunchen idag blev kinamat för tredje gången den här veckan och så blev det ris och korvstroganoff ikväll, mina ögon ser sneare ut när jag tittar mig i spegeln ikväll, underligt.

Kom inte iväg från jobbet förrens klockan passerat 17:30 ikväll, hinner inte prata med mina kollegor om man inte tar det efter jobbet. Har börjat placera ut ett par elljusstakar, får fortsätta i morgon. Behöver två ljuskulor till sovrummet, japp, behöver!

Nu jag till sängen för lite slötittande på tv innan jag somnar.

Inga kommentarer: