söndag, november 16, 2008

Dags för ett inlägg kanske. Har varit en busy helg, vi har haft besök. Shopping för hela slanten både fredag och lördag. T var sjuk men blev ändå ivägsläpad till stan på fredageftermiddagen för att möta R och hennes mamma sen gjorde vi stan en stund och kom hem när det var mörkt ute. Hittade ett par klappar och lite annat smått och gott. I går var det Stinsen som gällde, första (och antagligen sista) gången som jag är på Stinsen från öppning till stängning. Snacka om att vi lyckades plöja igenom de affärer vi gick in i grundligt. Jag köpte en skjorta och bokstäver, T fick två tröjor. Hittade ett par skor som jag funderar på om de borde fått följa med mig hem, funderar ett tag till.

Goda utsikter för en barn- och sambofri helg har jag framför mig, får se hur det blir. Oj vad jag ska göra ingenting då, eller kanske pyssla massor eller städar jag hela helgen...

Inga kommentarer: