tisdag, november 11, 2008

Ojojoj, vad jag inte har något att skriva om just nu. Och så har jag alldeles för mycket att göra med att ta hand om mina barn, se till att de får lagad mat och saga på kvällen och att läxorna görs och kläder tas fram och läggs i högar. Allt för att vi ska hinna på morgonen, idag kom jag på att om jag skippar frukost sparar jag fem minuter så nu inför jag det också.

Ikväll var jag och minstpojken på Ikea och införskaffade en madrass till helgens gäst. Nu kan hon sova gott antingen i frökens rum eller med sin mamma i gästrummet, blir så bra! På vägen hem igen hörde F en låt spelas i radion, den handlar om sopbilar och går så här:

-Ingen kan älska sopbil...

Detta spelades på Lugna favoriter, någon gissning om vilken filmmusik det kan vara?! Underbara barn, hör vad han vill. Och i morgon ledig onsdag!

Inga kommentarer: