lördag, april 30, 2011

Så mycket jag borde göra. Har idag rensat ur min garderob och lagt undan massa onödiga kläder. Kvar finns nu sånt jag kan tänka mig att använda och visst är det mesta svart men det duger ett tag till faktiskt. Alltså kan jag skita i att shoppa kläder :)! Borde organisera det förråd vi har inomhus. Man skulle kunna kalla det en klädkammare, eller till och med walk-in-closet om man bara tog sig tid att mäta och fundera på hur man vill ha det där inne. Och Sen Fixa Det Så!!! Jag skulle även behöva tömma under trappen för att skapa en effektiv förvaring där under men även det skulle ta mer än de tre timmar per helg som jag är pigg... Köpa ett gäng med hyllplan skulle kunna fixa iordning minst 5 garderober att bli än mer användbara. Och ett besök på ikea går snart inte undvika, Thildes rum, utemöbler, småplock. Olja ute, polisha inne och tvätta fönster, måla karmar, hitta tavlor, en burk med vit färg till byrån. Beställa foton, få en ny dator och fundera på kommande födelsedagar. Pyssla lite bara för att jag vill eller rent av komma ut på en prommis...

Nej jag lägger ner, ingen idé, orkar inte, mår inte bra, finns ingen energi över. Njuter istället av tillfälligt smärtuppehåll och iakttar barnen som bara är, de är lediga med hela sitt väsen, helg!

Inga kommentarer: