söndag, april 10, 2011

En lördag

Börjar med kvällen. Slapp tacos på fredagen så det blev lördagstacos istället. Men oj vad barnen äter så det är klart värt det...
Laxlunch, quinoa, stora vita bönor och andra nyttigheter.
Bara Tobbe och jag, helt själva, han och jag var ute på förmiddagen. En tur till Barkarby, Plantagen, Media Markt och Chilli fick ett besök. Massa härliga tulpaner till mig.
Väntar på mat, spelar lite.
Hmm mitt toaskåp. Vilket kaos. Får bli ett projekt det också framöver.
Fräscht det ser ut, sugen på sallad blir jag. Eller oxfilé...
Diverse
Här häckar ett par i familjen.
Fick med mig ett par pelargoner hem. Har bytt jord på alla växter.
Får väl sammanfatta lördagen med att jag faktiskt fick mycket gjort :)!

1 kommentar:

Mamma J sa...

Duktiga du!

Och jag är nog ett barn jag också, som älskar tacos jag också. Och äter så det sprutar ur öronen och jag suckar proppmätt :-).