lördag, september 04, 2010

Ikväll blir det tacos eftersom tacoslagaren hade förhinder igår kväll. Tänk om jag finge skriva ikväll blir det potatisgratäng, lammfiléer och kantarellsås, eller ikväll blir det kräftor och västerbottenpaj. Men nej, så funkar det inte här. Ikväll blir det tacos... mmm.

Idag har dagen bestått av ett misslyckat Ikea försök, inte besök för vi åkte förbi. Däremot besökte vi Chilli och det var värt ett besök. Vi hittade en liten, mycket intressant två sitssoffa till hallen och en fåtölj till kontoret. Ett badkar, massa fina tavlor och ramar i mängder jag kan tänka mig. Köpte absolut ingenting, nästa gång. Bli inte förvånad om du får en julklapp från Chilli från oss i år :). Nu ska jag börja plocka ner böcker i mitt rum för transport ner för trappan till Tobbes rum.

1 kommentar:

Mamma R sa...

Chilli såg ut som en hemskt trevlig butik. Vart har vi en sån i närheten tro...?