tisdag, september 07, 2010

Det går lite väl sakta med den fortsatta möbleringen här hemma. Återstår att få bort ett par backar leksaker från killarnas rum, köpte igår en hurts och en till undersängenlåda till dem. Tvn ska ut i hallen och då måste först tvbänken byggas ihop, blev en i ek för att matcha garderober och golv. Vi har hittat två soffor nu vi gillar, blir nog den billigaste. Två billybokhyllor i mitt rum ska tömmas och flyttas ner i kontoret och sen fyllas igen, så tråkigt så jag inte kommer mig för. Har så mycket böcker! Kanske borde bjuda hem någon på fika på söndag så jag får lite fart under lördagen. Kollade in tavlor på Ikea och hittade ett par stycken. Även Chilli hade snygga tavlor. Nu sova!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kan fika, och bära.... och kanske fika =D
//Katarina