onsdag, februari 10, 2010

Tidigt uppe, sent i säng. Idag har jag redan fixat iväg en beställning till Ellos. Thilde behövde nattlinne, den här gången en lite mer vårig variant, kort med korta ärmar. Påfyllning av trosor och kalsonger till alla barn och ett par vantar då jag sett att de vi har börjar falla i bitar. Köpte två par snordyra på PoP till killarna förra året som de vägrar använda och har så gjort hela tiden. Det som används är de jag hittade på nån rea för typ 20 kronor styck, att man aldrig lär sig! Så nu är jag på jakt efter liknande, superbilliga reavantar :). Mer i paketet var fyra av de där Rörstrands muggarna de kör som premie. Såg snygga ut på bilden och gillar jag dem inte får de väl bli present till någon. Bla bla bla. Snart dags att åka och handla och sen kanske fixa med foton fram åt eftermiddagen.

Inga kommentarer: