söndag, december 16, 2007

Säger bara, hellre tönt än tant. Så kan jag sammanfatta julbordet vi var på :). Jag gillar inte Magnus Carlsson och inte heller Jerry Williams, vidare är det fler låtar av Abba som jag inte känner igen än jag känner igen... så jag kände mig lite tråkig trots massa vin och öl. Nåja jag är väl båda tönt och tråkig men jag är i alla fall inte sån att jag gör bort mig totalt när jag dricker lite och visar en helt annan sida av mig själv och det är bra!!!

Fast efterättsbordet var ju helt okej och vinet jättegott så jag ger nog ändå kvällen ett bra betyg.
Här lite juliga bilder hemifrån oss:



Har idag fått ihop lite knäck, gräddkola och Mozartkulor. Ska i veckan bara fruktkaka och kolakakor, mjuk saffranskaka som jag fått recept från Rosie på. Julkorten kanske inte hinner fram i tid i år pga sömnbrist. Satt vaken hela natten med stackars lille S som har haft så ont i sin lille mage, men det blev inga spyor i alla fall och det är jag glad för. Nu hoppas jag vi får vara friska så all tidsplanering går ihop :).

1 kommentar:

Mamma R sa...

Men, men... dina barn tycks ha missförstått vart man ska ha blöjorna? Eller så är det jag som missförstått. Dom gör som mest nytta på... ehh, huvudet? ;-)
Vad juligt och fint ni har det! Mys! Här börjar det så smått infinna sig lite julstämning, men det går trögt. Tips på stämningshöjare?