söndag, december 09, 2007

För mycket att göra och alldeles för lite tid att göra det på! Fattar inte hur jag trodde jag skulle hinna jobba också i helgen. Var i Kalmar förra helgen, bara jag och Tösen. Så skönt och så utvilad man blir. Kurs två dagar den här veckan som gått, sov på hotell på Lidingö en natt, också skönt att komma iväg hemifrån och en givande kurs(håller redan på att försöka få boka in typ tre kurser till men säg inget till Tobbe...).

Ikväll har jag slagit in julklappar, ska imorgon ut och shoppa julklappar och så måste jag fixa presenter från att barnen i förskoleklassen till deras fröknar, sju stycken. Har en massa pengar insamlade som ska användas till något och så ska det organiseras när det ska överlämnas och hur jag ska hinna det också. Har satt upp som mål att kanske på torsdag morgon... Precis fått i väg beställning på julkort, det går inte fota tre barn så alla ser normala och söta ut samtidigt. I år får man ta korten för vad de är, en samling ligister på samma bild :)!

Annars allt bara bra, lussekatter bakade och nästa helg blir det julgodispyssel samt handling av allt som kan ligga en vecka, typ dryck och sånt.

Inga kommentarer: