söndag, december 09, 2007

Nu är det inte många julklappar till att handla! Jag är så nöjd med dagens shoppingtur till Stinsen. I vår kommer massa nya roliga affärer att öppna på Stinsen, som Panduro för att ta ett litet exempel. Och tänk att då kommer jag ha gått ner till deltid så varje onsdag kan jag och killarna häcka där i timmar :)! Tänk vilka små glädjeämnen det finns här i livet.

Fröknarnas present är bokad, blev även en till rektorn, och det är hon värd. Nu ska jag författa ihop ett kort och sen är det bara att lämna över allt någon dag.

Att längta till den här veckan då: killarnas lucia på dagis, kanske mat med Alexandra, julfest på fredag-Globen. En fullmatad vecka som vanligt, och på lördag ska Tobbe på julbord så då får jag och barnen mysa själva här hemma. Söndag-julstädning och kanske nån sista julklapp.

Inga kommentarer: