fredag, december 28, 2007

Jobbat två dagar och känner mig lite matt. De här två dagarna har helt klart varit de intensivaste i år. Så mycket kunder, jag fattar inte va alla ska till banken för! Men det är samtidigt kul att träffa så mycket människor. Rätt häftigt att tänka hur mycket folk jag verkligen träffar, hur många jag pratar med varje dag och både det ena och det andra.

Nåja, nu lämnar vi jobbet och tar en lång härlig helg igen, ledig fyra dagar, jobbar en och sen ledig ytterligare fem dagar. Nyår framför oss och funderar på vad vi ska äta för gott. Jag ser fram emot att kunna duka ett fint bord med duk på och levande ljus för killarna fixar det nu. De välter inte allt hela tiden och de dukar inte om så fort de sätter sig. Härligt! Menyn blir nog oxfilé och pasta, krustader till förrätt och något till efterrätt men vet inte vad.

Sippar på en Bailys och ska surfa runt lite nu, kanske får in någon julbild här rent av. Julen var förresten helt okej! Lyckliga prylgalna barn har jag!!!

Inga kommentarer: