onsdag, oktober 03, 2007

Okej, jag har fotat lite i köket, det lilla som är klart. Ser fram emot helgen och att kunna fortsätta. Jag är så nöjd med resultatet.


Tjejen och jag har precis kommit in efter att ha stått ute och frusit i 45 min, vad gör man inte för att de små ska få glass från Glassbilen. Nu känner jag bara för att bädda ner mig under en filt och läsa bok och sova. Har varit alldeles off idag, för lite sömn troligen. Men jag har fortfarande en tvätt som väntar och en diskmaskin att tömma. Hostar endel och känner mig på g att bli sjuk precis som stackars Rosie! Tycker synd om, läkare borde faktiskt vara undantagna från sjukdomar. Men det är väl som med dagispersonal, de blir mer och mer motståndskraftiga.

Och så var det den delen där vi avhandlar jobbet, suck... stön... och suck igen och så lite pust också.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Wow!! Jättefint!!! Vilket lyft för köket.

Hoppas hoppas att du slipper bli sjuk nu.

Kram

Linda sa...

Jamenvisst, grått satt ju som en smäck i köket! :-D

Mamma R sa...

Gud så snyggt! Vill också ha ett hus att fixa med och få som jag vill! *avis*
- Och så ser jag ju någon jag känner igen där på kylskåpet... En liten Jonathan!:-D