måndag, oktober 08, 2007

Börjar återvända till livet! Jag vaknade ca 6 i går morse och började spy, men jag vill nog kalla det en rätt lätt omgång. Spydde kanske 20 ggr och det är väldigt lite för att vara jag :). Tobbe blev också dålig senare på dagen, men då var jag redan på bättringsväg så allt rullade på här hemma rätt så bra. Barnen fick dock ingen mat igår, bara massa mackor, frukt och glass, men de verkar inte ha tagit skada. Idag är vi hemma hela gänget för att inte sprida smitta vidare. Ska se om jag orkar kravla mig iväg lite senare för att köpa bröd, pålägg och nån trevlig barnfilm som vi kan se allihopa. Bortspolad lutar det åt, vi såg På andra sidan häcken igår och den var jättebra.

2 kommentarer:

Mamma R sa...

Bortspolad var kul, har just sett den. Kör på den ni! :-)
Magsjuka är bland det värsta som finns... KRYA PÅ ER!!!

Linda sa...

Megamens och magsjuka på det... då blir man lite matt...