måndag, oktober 29, 2007

Åkte till Stinsen med ungarna på eftermiddagen. Vi kom nog igenom varenda affär som finns där och visst fick mina kära barn ett och annat utbrott men härdad som man är så valde jag att inte höra. Jag kom hem med nya skor och ett täckstift, nu är jag trött på de svarta ringarna under ögonen, nya mössor till killarna, ett gäng bilar och dockor, vantar, lite mat och så har jag kollat på lampor. Jag är helt lampfixerad just nu, och tavlor... hittade underbara saker på Vi (fd Vivo). Nu ska Tobbe bara övertalas sen åker jag och köper. Två plafonder till hallen i vitt med lite bruna streck, som löv, på, ska vara i hallen uppe. En kökslampa att ha över köksbordet med kanske fem lampor i, en jättestor tavla i rött att ha i halltrappan, två stora lyktor att ställa på trappen ute. Vad detta kommer att kosta har jag ingen aning om och vill inte heller veta...

2 kommentarer:

Linda sa...

Härligt med shopping! Hitta lite fina tapeter som vi kan ha hemma hos oss när du ändå är iväg och handlar.

Mamma R sa...

Lät dyrt, men väldigt snyggt!!