fredag, mars 02, 2007

Nu har jag hittat sladden! Och fått ut lite bilder, men det fanns inte direkt några som var kul att visa här. Har inte tagit så många ännu... och så är kaoset fortfarande ett faktum :), bara att inse att det tar tid att bo in sig. Fast mitt rum går att pyssla i och det är huvudsaken.

Nu börjar alla problem och fel att uppdaga sig också. Elsystemet svajar emellanåt och så har vi hittat mögel vilket ju inte är bra. Och det täcks säkert inte av en enda försäkring av alla de vi har. Kommer riva upp väggen nästa helg för att se hur pass illa det är och sen blir det att gå vidare med det hela. Kontakta de som kontaktas ska och dokumentera det hela till försäkringsbolaget. Så typiskt vår vanliga tur fast jag hade inte väntat mig att det skulle flyta problemfritt eftersom det aldrig är något som gör det när den här familjen är i farten :).

Snart börjar jag mitt nya jobb och T har ju också sagt upp sig och börjar nytt i april. Ska bli kul att se vad dessa jobb leder till.

2 kommentarer:

Linda sa...

Mer bilder mer bilder mer bilder!

Mamma R sa...

Grattis till sladdfyndet till dig - och inte minst till oss andra som äntligen får se bilder!! :-)