lördag, mars 31, 2007

Dags att uppdatera tror jag bestämt. Har varit alldeles för trött och haft för mycket annat för mig för att hinna med detta stället också! Den här veckan har jag hunnit med mycket ;), jag har haft mens, jag har varit sjuk, jag har vabbat, jag har fått nya möbler, jag har shoppat, jag har tränat, jag har rensat lite i trädgården, jag har fått ytterligare lite ordning här hemma, jag har druckit massa vin, jag har varit på Lena o Orup, jag har faktiskt jobbat lite också... men skulle jag börja räkna upp allt jag inte hunnit som borde gjorts den här veckan skulle listan bli betydligt längre!
Och så har vi alla knäppa saker jag lyckats åstadkomma då, den här veckan har hittills varit något bättre än förra veckan(vad jag gjorde förra och förrförra veckan tänker jag inte nämna men skyller på trötthet och konstant förvirring). Jag har bara slarvat bort ett häfte rikskuponger som kom till rätta igår igen samt att jag färgat soffan ljusblå av misstag, ser hemsk ut, man ska inte tvätta vita sofföverdrag med mörkblå kuddfodral!


Lena och Orup var jag på med jobbet igår. Det var kul, de hade en bra dialog även om låtarna är lite sådär. Jag gillar Orup medans Lena inte riktigt är min stil. Har dock hennes låt i huvudet hela tiden...

Du kan få mig när du vill Fast jag har någon annan som väntar där hemma nu Så är det du som jag vill ha Hela jag och lite till Vill bara vara tillsammans med mannen jag längtar till Du vet jag vill Jag svarar ja Du kan få mig när du vill ...

tur att det är den i alla fall och inte Ont det gör ont...


Och så lite bilder från trädgården!




2 kommentarer:

Mamma R sa...

Åh vad mycket grönt ni har i trädgården! Jag har tyvärr ingen aning om vad nånting är - och förlorar därmed gissningstävlingen på egen okunnighet ;-) Längtar efter blommor!! Men nu är det iaf vårtemperaturer ute även här i norr och snötäcket börjar täras på. Kunde gå i t-shirt i veckan. Härligt!

Linda sa...

En rhododendronbuske tycker jag skymtar i bakgrunden, men vad det lilla trädet i förgrunde är är ju en annan fråga... Och så en fin murgröna mitt bland lite annat ris som säkert är något tjusigt när det blommar. Fantastiska gissningsbidrag från mig, eller hur :)
Tur att du har trädgårdsarbetare som kan hjälpa dig att gräva upp sånt du inte vet vad det är... ;)