lördag, mars 03, 2007

Mer bilder kommer så småningom, idag har det inte hunnits med. Vi har burit ner en garderob och ställt under trappen. Burit ut frysen och ställt i förrådet, ställt två stora madrasser under trappen. Fixat bland jackor och skor. Ordnat i hallen och funderat ut hur det kanske kan få vara..., tänk om man kunde ordna allt på en gång men tiden räcker inte till. Det är ju så att tre barn ska ha mat och sömn och prommisar och lek också! Till middag idag serverades kokt potatis och köttfärsbiffar med kantarellsås. Till efterrätt blev det piggelin. Sen sov killarna och jag bakade en kladdkaka som fröken T har ätit säkert två tredjedelar av med grädde. Kul att hon gillade den. Efter killarnas sömn tog vi en lagom lång promenad här i trakten och kollade in bilarna på E4:an till de smås stora förtjusning. De väste fram bijar bijar bijar!!! Nu har vi precis bastat och jag funderar på att lägga mig tidigt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaha, och nu fick du mig att baka en kladdkaka - kl 9 en måndagmorgon!!! Och min ursäkt? Tja, äggen blir snart för gamla. Om en vecka hade jag varit tvungen att slänga dem. ;o)