fredag, mars 23, 2007

Helg igen! Var hemma och vabbade igår med F som verkar fått nån konstig efter-lunch-sjuka, feber när han vaknar upp efter lunchslummern liksom, i övrig pigg och frisk! Nåja S var också hemma och de såg filmen Bilar säkert fyra gånger medans jag fixade i klädkammaren, nåja, började iallafall.

Ska nog nappa på din idé Linda och lägga ut bilder på allt som finns här i trädgården, krokusar kan jag med och snödroppar har jag identifierat. Sen vet jag att det ena är ett äppelträd men i övrigt är jag ett levande frågetecken :). Hoppas det blir varmt och härligt väder i helgen så man kanske känner för att pyssla lite ute. Skulle vara kul att få blir skitig under naglarna liksom...

På måndag morgon ska här rivas, då kommer någon byggfirma och ska kolla ordentligt på eländet. Verkar som det kommer täckas av säljarnas försäkring så allt kommer nog lösa sig bra nu, men jag ropar inte hej ännu!

Go´natt, ses i morron och då förhoppningsvis med ett lass nya bilder att visa!

3 kommentarer:

Mamma R sa...

Det lät kul med bilder på det ni har i trädgården! Om inte annat kan vi ha gissningstävling :-)

Anonym sa...

Du är tagen (om du hinner)! Läs mer på min blogg!

Anonym sa...

Mer bilder, mer bilder!!! =) Såg själv till att bli rejält skitig under naglarna i helgen. Det _ska_ bli rabatter i år ;o).