onsdag, december 20, 2006

Ser på Bolibompa och märker inte att mamma kommer smygande med kameran.

Årets julgran är klädd och än så länge har inte killarna visat tecken på att riva i den. Men att lägga dit klapparna är helt klart överkurs, de har hittills slitit upp allt de sett :). Det är T som är hjärnan bakom mästerverket! *mycket blått på mitten*
Fick en fin julig blomma när jag slutade mitt uppdrag igår. Hoppas jag får komma dit snart igen! Andra blomman i jobbet på en och en halv månad, jag kommer bli bortskämd :)!
Lite tomtar på loftet...
S ville inte vara med på kort och gömde sig, men jag lyckades till sist fånga honom.

Och lille rufsige bus leker med bilar i sysses rum.

Har gjort Jansson idag som ska in i frysen för vidare transport och ätas på julafton.


1 kommentar:

Anonym sa...

Kul med nya bilder! :-) Jansson såg väldigt god ut. Mmm!