måndag, augusti 21, 2006

Meeen vad trist och tråkig en dag kan vara! När det inget händer och man bara känner sig trött och sliten, ful och grå... Hoppas det blir bättre i morgon!!!

T var på banken idag och fixade en massa och det gick bra. Jag fick hemsk huvudvärk för typ tredje gången i livet och det är bara så pest, men den blev inte hemskare än hemskast i alla fall utan stannade vid synbortfall och illamående för att sedan klinga ut och övergå i irritation och huvudont. Nu känns det bättre och hoppas det är bra till i morgon. Har inte sovit så bra i natt så det beror nog på det samt det hemska kvava väder som är ute.

Vi tog en promenad i kväll och T testade kameran i sin nya telefon. Resultatet kommer senare då jag inte lyckas ladda upp bilder just nu, hmmm!

I morgon får jag lunchgäst här hemma så jag bjuder nog på makaroner och falukorv. Fantasifullt värre, men jag kommer inte hinna gå och handla och jag orkar inte laga något som kräver min närvaro i köket. Nåja de små älskar korv och makaroner så strunt i att jag hatar denna hemska rätt, med majs till ska det nog gå att bjuda på också! Om jag haft tid och lust att laga något annat hade det blivit någon soppa med nybakt bröd till, är jag jättesugen på. Kanske skaldjurssoppa mmm..., och till efterrätt någon hemmagjord choklad... ja något med choklad i alla fall :).

Har förresten kommit in på lite kurser och jag tror jag bestämt mig för vad jag ska tacka ja till. Problemet är ju att jag bara tänkt regga mig men inte tänkt gå dem bara för dagis skull. Men jag vill så gärna gå dem så så får det nog bli! Nu skriker S så jag får gå, go natt!

Inga kommentarer: