tisdag, augusti 15, 2006

I går var en sån där dag då det hände väldigt mycket... Morgonen började med att jag skulle ladda mobilen och upptäcker att jag har ett SMS. Tänkte att det måste vara ett av de vanliga reklam-SMSen som Lindex skickar, men nej då! En vän som jag tyckte mycket om, men tyvärr av anledning som jag kan grubbla över länge har förlorat hade skickat det. Min första tanke var vem är det som skojar med mig, men varför skulle någon skämta om det??? Nåja, jag har skickat ett mail, jag hoppas jag får svar, jag hoppas vi ses och jag hoppas vi kan återuppta vår vänskap.

Vad mer vände upp och ner på dagen i går då?! Kontakten med min gamla arbetsplats och resultatet därav som startade en kedja av händelser, talar jag i gåtor, japp!!!

Och mer då, jo en händelse till men den tänker jag inte nämna här, ska fundera ett tag till på vad jag ska göra, har dock vidtagit vissa åtgärder *asg*, det blev visst en gåta till :)!

Ännu mer då, jo jag pratade med mamma och min gamla gudmor är inlagd på hem. Hon har haft en hjärtinfarkt och det känns jobbigt att vara så långt ifrån.

Kanske ytterligare något, hmm, det var det säkert men det minns jag inte nu.

Idag har dock varit en delvis bättre dag. Har varit iväg och shoppat skärmaskin och pennor på Jula. Åkte till Coop och handlade med bara lillaT och även om hon var på ett uruselt humör så var det skönt att strosa omkring utan tvillingvagnen. Köpte lite tråkmat och åkte hem. Har sedan startat en rensning i köket. Tänkte utöva lite Feng Shui (eller vad det heter) för att skapa plats för nytt i mitt liv. Har funkat förr och kommer funka igen! Annars har det varit mest gnäll och gnat här i kväll. T och jag fick dock se halva Morden i Midsomer i lugn och ro, man får vara nöjd med det lilla. Nu ska här sovas och hoppas jag slipper vakna kl 4 i natt!

Inga kommentarer: