söndag, augusti 27, 2006

Jag är trött, trodde ett tag att jag skulle somna i maten ikväll men lyckades undvika det. Nu sover barnen och jag kan gå och lägga mig precis när jag vill, ska bara slappa lite vid tv:n först. Idag har jag fixat tjejmilen, jag tog mig runt på 1 timme och 45 minuter, gick med en kompis. Hade jättetrevligt *tack Linda för en härlig promenad* dock lite öm om hälarna nu ikväll. Ska bli intressant att känna hur mycket träningsvärk jag kommer ha i morgon. Och anledningen till att vi gick är att hon är gravid faktiskt, annars hade vi sprungit runt på säkert typ 45 minuter eller kanske inte...:)!

I morgon ja, en ny dag, måndag! Jag gillar att ha en ny tom vecka framför mig. Man vet aldrig innan vad den kommer fyllas med för skoj händelser. Har lite planerat som spruta till killarna, födelsedagskalas hos lille Alex och försöka fortsätta promenera med lilla T så jag får komma ut och röra lite på mig. Och så finns det massa borden som vanligt, borde åka till doktorn med mig själv och ta det där jäkla blodtrycket, borde boka tid hos samma doktor för lite annat blaj, borde surfa in och läsa hur min kurs kommer vara upplagd och borde bestämma när jag ska åka till Kalmar! Ja, ja, då fixar jag väl det där i morgon då :)! God natt och dröm sött!

Inga kommentarer: