onsdag, juni 01, 2011

Ledigt ett par dagar. Ser fram emot lite energi och kanske få endel saker som släpar efter fixade. Hoppas min cykel blir lagad, den är inlämnad och jag väntar på domen.
Har shoppat idag, potentiell klänning till midsommar, jacka och jobbskjorta som inte passar (än). Ser positivt på framtiden, eller eg negativt då...
Fick helt plötsligt ett väldigt sug efter en ny telefon, märligt hur sådant kan komma som en blixt från en klarblå himmel. Har för övrigt ett väldigt sug efter att shoppa allmänt och det kanske inte är lika märkligt.
Närmar mig en födelsedag utan tårta. Funderar på om jag ska orka baka mig en bra kladdkaka att äta med bär och grädde eller om jag ska festa med bara bär och grädde. Och snart är det fest med dagismorsorna, det ska bli jättekul! Har shoppat ett gäng öl och ska även fixa nått gott till efterrätt. Funderar på rabarberpaj med marängtäcke och en härlig gräddig vaniljsås till den. En låda jordgubbar funkar också mmm, så mycket gott. Roligt roligt att se fram emot.

Den här dagen går ju inte till historien som en direkt bra dag men det är en annan historia. Eller den är ju superbra eftersom alla är friska och krya och mår typ bra men ändå :)!

Inga kommentarer: