fredag, juni 03, 2011

Födelsedagsfika och middag!

Fikat blev bakelse till den som ville smaka. Hade egentligen tänkt köpa prinsesstårta till familjen men då de bjöd på det i affären så behövdes ju inte det :). Kladdkaka lchfrecept och grädde, choklad och jordgubbar. Kaffe på nymalda bönor.

Fillo

Gamlingen...

Me and my simon!

Stora starka tobbe?!

Mums!

Thillan visar var på nya ramen hon vill sitta. Älskar den, från Sia. Kommer nog hänga i hallen nere eller i vardagsrummet.

Muggar, parfym, örhängen o av thillan tillverkat grytunderlägg.

Böcker.

Favvopaketet från Body Shop. Massa godoft att göra av med!

Blandat i necessär från mamma.

Och ett gäng böcker från mor.

Middag, bara jag och tobbe. oxfilé, squash, svamp, parmesanost, grädde, rödlök, gott!

Han jag delade middagen med :).

Också en god cider, inte lika god som den andra men lika icke-lchf. Härliga färger och okej nötter. Man måste få unna sig lite på sin egen dag.

Tobbes kommentar om den här bilden var att den kan du ju inte lägga på bloggen! Men det gör jag ändå trots att han erbjöd sig att ta en ny :). Mitt nya läppstift, me like. Trött sliten 36-åring, varsågod, jag bjuder på den :)!

Titta på mina blommande pelargoner...

Inga kommentarer: