torsdag, januari 27, 2011

Just nu: trött på kylan, trött på alla andra, trött på mig sjäv och trött på katten som försöker döda min arm *aj*. Nu sitter hon en bit bort och ger mig sura blickar för att hon inte får sätta tänderna i min bukett med tulpaner som står på köksbordet.

Imorgon: lovar jag att göra _allt_ som ligger i min mapp på jobbet! Och jag ska inte ens glömma det där som hamnade på fel ställe!!! Men jag lovar inte att vara på bättre humör, jag sparar det till familjen. Jag vet, det straffar bara mig själv men jag orkar inte bry mig. Och familjen är ändå viktigast.

Om en liten liten stund: ska jag dra igång tv:n och köra två pass från 21-dagars... gårdagens och dagens.

Idag: har jag varit hos tandläkaren och lagat pyttishål utan bedövning (inte aj), jobbat (suck), sovit skitdåligt i natt (snark), agerat chafför åt tre prinsessor (brum), jobbat på mitt taskiga humör (dags att vända snart). Ja så mycket mer kommer jag inte på.

Inga kommentarer: