söndag, januari 23, 2011

Gotta love it, kompis som förstår vad som är nyhetsvärde för mig! Fick ett sms för ett par dagar sen (som jag tyvärr inte hunnit besvara så jag gör det här) med info om att killen från baren, han på M, just nu åkte tåg ihop med min kompis! Jag tackar härmed för denna info ser fram emot mer liknande kändisspaning och andra informativa sms som kan tänkas nå min mobil :). Dock en liten varning, försök skicka dem när jag inte kör bil. Först är jag en trafikfara när jag bara måste trycka fram meddelandet och sen en trafikfara när jag ska läsa det, tredje trafikfaran dyker upp när jag viker mig dubbel av skratt både över infon och över glädjen att någon förstår att skicka detta till mig! Mer sms till folket, jag hinner dock aldrig svara men det är smällar man får ta!!!

Inga kommentarer: