tisdag, september 23, 2008

ummm, mycket att göra på jobbet, rörig dag. Missade beställa valuta, hann inte göra det jag borde gjort och orkade inte påbörja något nytt. Men jag är glad och nöjd ändå för imorgon är jag ledig. Och så får det bli nya pigga tag på torsdag, jag vet är jag är rörig och trött idag för jag har mens och då kommer läget vara ett helt annat på torsdag, livet vänder åter.

Hämtade ju ut kappan jag beställde på HM i söndags, blev sådär nöjd. Jag behåller den, men den känns lite tantig. Är en ballongmodell så man ser nog rätt stor ut i den eller inte. Jag behöver en schysst helkroppsspegel. Kanske ska ta och shoppa lite svart färg i morgon och måla om vår hallspegel så jag kan hänga upp den igen *bra idé jenny*. Hepp nu är det dags för tandfen att gå en runda i en viss dotters rum, hon har numera inga framtänder *så söt*.

1 kommentar:

Mamma R sa...

Bild på tandlösa lilla T önskas!!